Reklama dźwignią handlu luboń

Reklama dźwignią handlu

Nie bez przyczyny zwykło się mawiać, że „reklama jest dźwignią handlu”. Nic bowiem nie sprzedasz, jeżeli Twoi potencjalni konsumenci nie będą wiedzieli o Twoim istnieniu. Pokrewnie rzecz ma się z wszelkimi usługami. W związku z tym jeśli prowadzisz jedno lub drugie, trzeba pomyśleć o jakiejś strategii rozreklamowania oferowanych artykułów czy też usług. Masz do wyboru trzy drogi – poprzez elektroniczne środki masowego przekazu (telewizja, internet, odbiornik radiowy), przez prasę (reklama w regionalnych dziennikach bądź ogólnopolskich magazynach) albo drogę standardową – poprzez ulotki. Jeśli nie wiesz, na co się zdecydować, warto odwiedzić doświadczoną agencję reklamową, w której eksperty od reklamy podpowiedzą „co i jak”. Jeżeli jednak pragniesz pójść choć nieco więcej przygotowany, to wiedz, iż bardzo modne są dzisiaj „ulotki a7” to znaczy – ulotki w formacie papieru a7 (czyli 10,5cm x 7,4cm) i wszelakie reklamy internetowe (zwłaszcza w mediach społecznościowych).



Możliwość komentowania jest wyłączona.